Pretraži ovaj blog

subota, 1. siječnja 2011.

Stravično dobre riči ...



Gdje li si se dosad skrivala
Znam, negdje si uživala
Kad god došla, dobrodošla mi
jer jedno za drugo mi smo stvoreni

Ja odavno nikog ne ljubim
i spreman sam sve da izgubim
Kad god došla, dobrodošla mi
jer jedno za drugo mi smo stvoreni

Podsjeti me što to bješe ljubav
i bar na tren biti zaljubljen
Što to bješe, što to bješe ljubav
i bar na tren biti zaljubljen

Ja odavno nikog ne ljubim
i spreman sam sve da izgubim
Kad god došla, dobrodošla mi
jer jedno za drugo mi smo stvoreni

Podsjeti me što to bješe ljubav
i bar na tren biti zaljubljen
Što to bješe, što to bješe ljubav
i bar na tren biti zaljubljen



Skoro saki put
kad se mi pogjedamo
ti i ne odzdraviš
ko da se ne poznamo
A da mi te k sebi zvat
kad ćeš zaspat
prvo sna da ti rečen
da volin te još.

Vilo moja
ti si moj san, ti si moj san,
al lagje bilo bi
da si tuja mi
da te ne poznan
da te ne znan.



Zatvorija san škure, da zbroji zadnje ure
ova noć
Ka ruzinava špina u kojoj vode nima
život moj
Još san jut na sebe i još mi dušu grebe
nisan zna zaboravit te
Zapetlja san ruke dok san odrišiva
konope
Zapetlja me život, ne mogu se odvezat
od tebe
Svu san voju stuka,
jeli vridi ova muka zbog tebe, pitan se

Svu san voju stuka zbog tebe,
jedva se živ izvuka zbog tebe, zbog tebe

Mladost je pobigla, a još ruke nisan diga
od tebe
Krivu kartu san povuka,
na prvi balun nogon tuka u oblake
Ka glamac san se čapa,
na ješku sa tvog štapa, zagriza do kraja

Svu san voju stuka zbog tebe,
jedva se živ izvuka zbog tebe, zbog tebe



Sve je puno te tišine
Sve je lipo, a sve grubo
Sve je moje, sve je tuđe
Kad ne poznajem ništa drugo
Sve je puno tebe, mene
Izgubljenih naših želja
Sve je naše, a sve tuđe
Svega ima, ničeg nema.

Svaki korak ispočetka,
usmjeravam novom toku
Pobiga bi sa tog mista al ne mogu,
Al ne mogu, Al ne mogu.

Još ne mogu pristat volit
Tebe gordu, tebe taštu
Još ne mogu prestat plesti
Istim koncem zbilju, maštu
Još te budin dobro jutro
Još te ljubim, mirno spavaj
Još za tebe isto dišem,
Još te želim, lipo sanjaj.

Još ne mogu pristat volit
Tebe gordu, tebe taštu
Još ne mogu prestat plesti
Istim koncem zbilju, maštu
Još te budin dobro jutro
Još te ljubim, mirno spavaj
Još za tebe isto dišem,
Još te želim, lipo sanjaj.

Sve je puno tebe, mene
Izgubljenih naših želja
Sve je naše, a sve tuđe
Svega ima, ničeg nema.

Svaki korak ispočetka,
usmjeravam novom toku
Pobiga bi sa tog mista al ne mogu,
Al ne mogu, Al ne mogu.

Još ne mogu pristat volit
Tebe gordu, tebe taštu
Još ne mogu prestat plesti
Istim koncem zbilju, maštu
Još te budin dobro jutro
Još te ljubim, mirno spavaj
Još za tebe isto dišem,
Još te želim, lipo sanjaj.

Još ne mogu pristat volit
Tebe gordu, tebe taštu
Još ne mogu prestat plesti
Istim koncem zbilju, maštu
Još te budin dobro jutro
Još te ljubim, mirno spavaj
Još za tebe isto dišem,
Još te želim, lipo sanjaj.



Kad jednom prođem uza te ka svitlo
i samo trepnem pa se izgubim
obać ćeš vitar od svake bande
da nađeš zvizdu ča je za te sjala.

A ja ću dušu rastrit po moru
kad se prilije priko ladnih stina
tamo di tone sva moja čežnja
kad te ovdi za mene nima.

Da budeš cili moj svit meni ne more bit
a kad zaboli stisnit ću zube i neću pustiti ka i ptica krik

Kad sve šta volim i sve šta sanjam meni ne more bit,
meni ne more bit, ne more mi bit.



Ružo moja crvena, neubrana ljubavi,
ti si bol jedina, suza moje mladosti.

Recite joj da bez nje
nestale su sve, sve tajne ljubavi,
sve tuge radosti,
i da je volim još i ne mogu bez nje,
bez ruže crvene.

Prošla je već godina, neubrana ljubavi,
još si bol jedina, uspomena mladosti.

Recite joj...



Znam da sam bija lud i mlad
Šta si tila nisam svaća
ne znam još i sad

Rekla si da život jedan je
I da samo biti moja nemaš namjere
Rekla si da trebaš me uz put
Na sve četiri strane svita
i mogu bilo kud

Još uvik gledan te
prolaziš kroz grad
još si mlada još si lipa
želin te i sad

Još uvik
još uvik pamtim riči te
kad si rekla ovo više
nije igra
ajd ča volin te
ajd ča volin te

Posli tebe ima sam ih sto
ali nikad zaboravit
nisan moga to

Rekla si da život jedan je
I da samo biti moja nemaš namjere
Tek sam druge trošija uz put
Čeka sam da opet dođeš
ali uzalud

Još uvik gledan te
prolaziš kroz grad
još si mlada još si lipa
želin te i sad

Još uvik
još uvik pamtim riči te
kad si rekla ovo više
nije igra
ajd ča volin te
ajd ča volin te

Rekla si da trebaš me uz put
Na sve četiri strane svita
i mogu bilo kud

Još uvik gledan te
prolaziš kroz grad
još si mlada još si lipa
želin te i sad
a ja još pamtim riči te
rekla si mi ovo više
nije igra ajd ča molin te
al da ča volin te
rekla si mi ovo više nije igra
ajd ča volin te 2x



Kad suza zamini smih
i falu riči za stih
a tilo ispuni bol

Kad crno bilo je sve
i blidi sjećanje
od mora ostane sol

Kad nikud nimam poć
i kada stisne me noć
ne grije njeno me tilo

Ne mogu živit sa tim
da kušin dili sa njim
ka da me nije ni bilo

Ref.
Probudi me jutrom
i ostavi trag
razmakni koltrinu
i svojin tilom ulipšaj dan

Probudi me jutrom
odriši mi grop
šta dušu mi veže ka sidro
vuče na dno

Kada nada postane san
i isti svaki je dan
daljina dili nas

Kad zadnji parti mi brod
i ne znan 'oću li doć'
more mi nosi tvoj glas

Kad vira snage mi da
ako joj oprostim ja
da s drugon jubav podilin

'Oće li laži to bit'
'oću li još uvik snit'
da jutrom budis me ti

Broj komentara: 6:

  1. jel barem vridilo..?pisati sve ove tekstove

    OdgovoriIzbriši
  2. Najvažnije susrete ugovaraju duše puno prije nego što se tijela sretnu....

    OdgovoriIzbriši
  3. Nije u svijetu nestašica ljubavi, već nestašica hrabrosti… Zato je tako malo sretnih ljubavi…

    OdgovoriIzbriši