Pretraži ovaj blog

četvrtak, 6. siječnja 2011.

Moj mali ego ...

Sve šta je vezano za ovi blog ima jednostavnu i bez ikakvih pretenzija svoju laganu prošlost. Počelo se tako da san u vrijeme dogovaranja i priprema za sastanak sa prijateljima iz osnovne škole reka da ću provat uradit blog jer sam mislija da bi nam to moglo pomoć u okupljanju a i da imamo neku uspomenu na netu na sve to, kao i na našu ranu i neiskvarenu mladost.

Bilo je velikih početničkih muka vezanih uz to kako se on uopće radi, kako se kreira, stavlja slika i video, kakve su in procedure itd ..itd ... pa sve do neznanja i do promjene bloga sa bloger.hr (koji je malo reć škovaca) na ovi sadašnji . I dok san uređiva (http://mi8b.blogspot.com/) , da se ne učin na njemu, otvorija san svoj tojest ovaj, da na njemu prvo vježban pa tek onda da stavljan na zajednički jer niko za njega nije ni znao.

Kad je stvar profunkcionirala pita san sam sebe a kako bi bilo da in više ne šaljen @ ?

Naime... Alen, Mićo a povremeno i Crni, znali smo jedan drugome uljepšavat jutra i dane sa šaljivin e-mailovima poslanih sa raznih djelova svjeta. Svaki put bilo nan je drago, a i danas je, kad bi za marendon ili na cugi među ostalin temama komentirali poslane baze i nastavili se smijat. Nakon nekog vrimena i velikog broja mejlova, slika i clipova, više nisan zna jesan li in to posla ili san ja to samo pogleda. Prava zbrka ali draga zbrka. I onad san sebi odgovorija na postavljeno pitanje. Ma neću in više slat nego ću sve stavljat na blog i uređivat ću ga kad buden tija i moga, a oni isto tako neka ga pregledaju kad budu tili.

Osnova ovog bloga je zajebancija a povremeno ubacin tu i tamo neku svoju drugu temu samo da nije sve jednolično ali nikako nešto sumorno, već samo zajebancija bilo kakve vrste. Nastavili su mi slati mejlove a ja se trudin da Vas koji put pokušan nasmijat ili uvalit u neki neloši film sa nekin svojin poston.

Kako svaki bloger pa tako i ja za svoj rad i trud, volin imat bar malu nagradicu pa makar ona bila u formi komentara tipa : sviđa mi se ili lapane šta to koji kurac pišeš i stavljaš da svi vide i znaju. Kako se do sada (osin nekih) niste baš u tom djelu iskazali, na moje prekjučerašnje iznenađenje dobijem @ koji san u nastavku kopira i koji me taka isprve u moj mali ego.

Isprve san pomislija : jebate nemoj da ti sad čast i slava udru u glavu i izgasin računalo. Kad san ga nakon po dana opet upalija i kad san pregleda i pročita sadržaj doša san do nekih svojih zaključaka. Sigurno su ovo poslali na miljun malih mejlova i ko ih jebe, ali ostaje crv u meni da buža i radi svoje spačke sa mojin primislima.

Pa me zanima znate li, i šta mislite o ovome. Thx unaprid...
.....................................................................

Blogger PEROJELKA

CITY MEDIA Foundation

Hi,

I found your blog PEROJELKA on Blogger and I may have an interesting proposal for you.
I work for the CityMedia foundation (citymediafoundation.org) and we are currently offering relevant bloggers from all over the world a chance to become the administrator of their city’s video site; this is why I’m contacting you.

We created the [City].vi network, making videos of world cities instinctively accessible with this address model: “city name” followed by “.vi”
For example: paris.vi, madrid.vi, chicago.vi, losangeles.vi, etc.
The address model works for 68,000 of the world’s most important cities. Think about a city and try...

The objective of the [City].vi network is to become the leading resource for local video content. Our strategy: working with relevant local bloggers.

We would be pleased you become the administrator of split.vi and offer internet surfers a comprehensive video selection about Split.
By managing your city’s video site you earn all of the revenues made from the site: ads, professionals registrations, links...

You must also know that for a same city, we send a proposal to several bloggers.
The city’s video site is then delegated to the one who made the best offer.
This is the most efficient way for us to select site administrators who will be motivated to propose their citizens and city’s visitors a comprehensive video selection.

Come on the site, you will find the proposal in detail and the advantages to work with us and take control of your city's video site.

Video: http://www.youtube.com/watch?v=Kl500NppDCY
Facebook: http://www.facebook.com/city.vi
Twitter: http://www.twitter.com/city_vi

Thank you for your attention.

Vicki Karlin
City.vi Manager
City.vi, a tool by CityMedia Fdt
citymediafoundation.org

Broj komentara: 5:

  1. samo daj,piši dobar si u tome.....

    OdgovoriIzbriši
  2. a slušaj, ništa te ne košta pokušat. Često ovdi svratin, pokupin malo uspomena pa pobignen...lip ti je blog.

    OdgovoriIzbriši
  3. tvoj mali ego haha što si skroman,volin čitati ove pizdarije koje pišeš da svi vide i znaju a opet pojima nemaju,vo naj...ps ja ću ti biti manager,moj glas čini čuda haha

    OdgovoriIzbriši
  4. Ma nemoj se mislit,ne možeš ništa izgubit.Ja obavezno svratim na tvoj blog jer mi se baš sviđa šta je šaroliko,pari mi se kao tvoj dnevnik.

    OdgovoriIzbriši