Pretraži ovaj blog

četvrtak, 23. rujna 2010.

Dragi prijatelji,


tijekom posljednjih mjeseci primio sam brojne fotografije i mailove koje sam podijelio s vama, misleći da ćete rado prihvatiti moj uvijek mladenački pogled na svijet i bližu okolinu.

Na žalost, malo sam se prevario kada je riječ o jednom, znatnom broju mojih prijatelja koji su mi zamjerili na porukama ove vrste, te optužili za neozbiljnost i opsjednutost seksističkim temama.

Stoga sam odlučio okrenuti list te vam od danas slati samo one fotografije koje se bave povjesnim, kulturnim i prirodoslovnim temama, sa posebnim akcentom na arhitektonsko nasljeđe starog kontinenta.

Ukratko, slat ću isključivo one sadržaje koji će pripadati jednom višem kulturnom nivou.

U tom cilju molim vas pogledajte prilog koji vam ovoga puta šaljem.

Na slici se vidi čuveni "Novi most" u Tuluzu (Francuska). Radovi na njegovoj izgradnji započeti su tijekom 16. stoljeća, a okončani stotinjak godina kasnije.

Otvorio ga je Luj XIV 19. listopada 1659.











Nema komentara:

Objavi komentar