Pretraži ovaj blog

nedjelja, 1. kolovoza 2010.

Vozi se motorist na svojoj makinji i u jednom trenutku spiči vrapca.

Kako je dobra duša,odnese ga kući, stavi ga u kavez,

a pokraj njega kruh i vodu.

Drugo jutro vrabac se probudi i počne razmišljati:

"Rešetke, kruh, voda... u jebote... ubio sam motoristu!!!"

___

‎- Koja je sličnost između slona i jagode?

- Oboje su crveni osim slona i oboje su veliki osim jagode!

___

Zabranio lav zeki i medi da se druže, ali njih dvojca se jednu večer zapiju u diskoteci. Ulazi lav u disko, a medo brže bolje strpa zeku u džep na grudima..

Dolazi lav do mede i pita:

- Jeli medo, šta ti je to u džepu? ...

TUUP! Udari se medo po grudima.. - Ma ništa ništa, to je samo zekina slika!

___

Hoda policajac ulicom i spazi čovjeka na balkonu kako guši ženu...

- Hej vi gore, jeste li normalni? Ubićete tu ženu!?!

- Nije mi to žena, to mi je punica! -vikne čovjek...

- Ma vidi staru što je žilava! - odvrati policajac

___

Sjede dva slona kraj bazena i kaže jedan:

- Ajde popij to pa da idemo!

___

Vise dva šišmiša na grani i puše džoint. Odjednom se jedan uspravi i poslije par sekundi vrati u viseći položaj..

Pita prvi:

- Šta ti bi brate?...

Ovaj odgovara:

- Za trenutak sam se onesvjestio!

___

-Teacher: can u tell me the name of 3 great kings who have brought happiness & peace into people's lives?

- Student: smo-king, drin-king & fuc-king

___

Bolje je gledati što ne možeš ****,

nego **** što ne možeš gledati!

___

Nema komentara:

Objavi komentar